Inzicht

“Via heldere communicatie creëren we niet alleen bewustwording,maar ook betrokkenheid; van informatie naar interactie.”

Homam Karimi CEO Studytube

Communicatie als sleutel

Eerlijk is eerlijk: ondanks die enkele hoopgevende cijfers in dit rapport (bedrijven willen investeren in L&D, en doen dat vaak ook) galmden eerst alleen de minder rooskleurige conclusies na. L&D is zelden een prioriteit. Medewerkers zijn onvoldoende op de hoogte van wat ze kunnen leren - en waar, en hoe, en wanneer.

Het is net alsof je een mooie auto in je garage hebt staan, maar je de sleutel niet kan vinden - gewoon zonde. Precies daarom helpt Studytube iedere dag lerende organisaties in wording om die ene sleutel te vinden die perfect past.

Wij ondersteunen hen om ervoor te zorgen dat hun leeraanbod niet ondersneeuwt in onbekendheid, maar iedereen inspireert om het beste uit zichzelf te halen. Via heldere communicatie creëren we niet alleen bewustwording, maar ook betrokkenheid; van informatie naar interactie.

Op die manier kunnen verschillende takken van een bedrijf elkaar stimuleren om te leren en daarover te reflecteren: heb ik mijn leerdoel bereikt? Wat is de volgende stap op weg naar mijn maximale potentieel? Hebben we de juiste opleiding in huis om die stap te kunnen zetten?

Het resultaat: je leeraanbod blijft net zo relevant, divers en dynamisch als de belangrijkste troeven van jouw organisatie - haar mensen.

Homam Karimi CEO Studytube

Blijf op de hoogte

Dit is slechts één van de verschillende publicaties rond Studytube's grootschalige onderzoek naar de leer- en ontwikkelcultuur van zakelijk Nederland. De L&D Monitor 2022 leverde namelijk nog veel meer interessante cijfers en inzichten op! Binnenkort mag je dus nog meer boeiende onderzoeksrapporten verwachten. Wil jij als eerste te weten komen wanneer er een kakelverse publicatie op je ligt te wachten? Schrijf je dan nu in voor onze speciale L&D Monitor-nieuwsbrief!

Designed with your future in mind

Facebook Twitter LinkedIn Instagram