Inzicht
“Een duidelijke strategie en een ijzersterk communicatiebeleid zijn de sleutel tot een vitale leercultuur, waarin individuele en collectieve leerdoelstellingen ook effectief behaald en gevierd worden. ”
Homam Karimi CEO Studytube
De leerrijke weg naar 2030
2030. Het lijkt nog een verre toekomst. Iets uit een sciencefictionboek. Toch is het dichterbij dan we beseffen, en er is nog veel werk aan de winkel om echt helemaal klaar te zijn voor alle veranderingen die dat vooruitzicht met zich meebrengt.
De arbeidsmarkt zal nog sterker veranderen in een nog hoger tempo, en we zullen allemaal moeten investeren in onze weerbaarheid om bij te blijven. Hoe doen we dat? Door nu al de kennis en vaardigheden van morgen te verwerven, onszelf doorgedreven te ontwikkelen en zo ons potentieel volledig te benutten. Het vooruitkijken naar 2030 oogt op slag mooier.
Het is een uitdaging die we samen aangaan, maar die we alleen succesvol kunnen aanpakken als we de juiste leermiddelen toegewezen krijgen. Daarom doe ik graag een warme oproep aan alle L&D-verantwoordelijken om niet alleen een kick-ass relevant leeraanbod bijeen te puzzelen, maar ook om daarover actief te communiceren.
Een duidelijke strategie en een ijzersterk communicatiebeleid zijn namelijk de sleutel tot een vitale leercultuur, waarin individuele en collectieve leerdoelstellingen ook effectief behaald en gevierd worden. Dat hoeft overigens helemaal niet moeilijk te zijn – dat ondervinden we bij Studytube iedere dag weer.
Op naar 2030!
Homam Karimi CEO Studytube
Webinar | Prof. dr. Nick van Dam over het leerklimaat in 2030
Op dinsdag 19 april is prof. dr. Nick van Dam te gast in de Studytube-studio voor een live webinar over de uitdagingen die de toekomst in petto heeft voor HR- en L&D-managers. Samen met Ester Koot (HRM Research Consultant bij Motivaction/Sparkey) en Homam Karimi (Founder & CEO van Studytube) geeft hij meer inzicht in de resultaten van de Studytube Learning & Development Monitor 2022. Hoe ziet ons leerklimaat eruit? En hoe bereiden we ons best voor op de toekomst?